Η αποστολή της συσκευής σας γίνεται δωρεάν, από όποιο σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεστε και για όλες τις συσκευές iPhone, iPad, Smartphones και Tablets.
Ελάχιστο κόστος τεχνικού ελέγχου: 10€ (με ΦΠΑ)
Για κάθε βλάβη που θα παρουσιαστεί στη συσκευή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6825044. Θα περιγράψετε στους τεχνικούς μας τα συμπτώματα που παρουσιάζει η συσκευή σας κι εκείνοι θα διαγνώσουν το πρόβλημα. Κατόπιν θα σας ενημερώσουν για το κόστος της εργασίας (τιμολόγιο ή απόδειξη).
Προκειμένου να παραλάβουμε τη συσκευή σας χωρίς αυτή να υποστεί περαιτέρω βλάβη, είναι σημαντικό να τη συσκευάσετε σωστά. Προτιμότερο είναι να την τοποθετήσετε στο κουτί που την αγοράσατε, εφόσον το έχετε φυλάξει. Μην ξεχάσετε να γράψετε πάνω στη συσκευασία το όνομα, τη διεύθυνση, τον ταχυδρομικό κώδικα και το τηλέφωνό σας. Σημειώστε επίσης την επισκευή που πιθανόν έχει ανάγκη η συσκευή σας.
Επικοινωνήστε με τη Courier Center 210 7512000 καλώντας το πλησιέστερο σ' εσάς κατάστημα της. Αναφέρετε ότι η χρέωση βαρύνει τον παραλήπτη και δώστε του τα στοιχεία μας. Στείλτε τη συσκευή σας στο πλησιέστερο σ' εσάς κατάστημά μας.
Telepolis
Σοφοκλή Βενιζέλου 17
Χαλάνδρι 15232, Αττική
Κωδ. Courier Center: 971-0001
(ο παραπάνω κωδικός εμφανίζει απευθείας τα στοιχεία μας)
Όταν παραλάβουμε τη συσκευή σας, θα πραγματοποιήσουμε τον απαραίτητο έλεγχο για τη διάγνωση της βλάβης. Στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για το κόστος της επισκευής. Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή στη Courier Center κατά την παραλαβή της συσκευής.
Όπως προαναφέραμε ήδη, θα ολοκληρώσουμε την εργασία μας μέσα σε 1 - 3 ημέρες και θα παραλάβετε τη συσκευή σας το συντομότερο δυνατό μέσω την εταιρείας κούριερ.
Διαβάστε τους όρους service με προσοχή πρίν στείλετε ή παραδόσετε την συσκευή σας προς επισκευή.
Με την παράραδοση προς επισκευή αποδέχεστε αυτόματα και τους όρους service